|
|
Formulär längst ner på sidan
|
|
|
Namn: OK Vilse-87
Klubb: OK Vilse-87
Skrivet: 21/6 -00 kl 21:47
Nu får ni inte missa att anmäla er till årets utmaning:
UK-Fasan, en utmaning både för UK och deltagarna. För mer information se vår hemsida men tänk på att det börjar bli brådis! | |
|
Namn: Ingalill
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 18/6 -00 kl 11:10
Tack för en härlig dag på Tärnö.
Många "Trimkontroller", god mat, 5-kamp och ett fantastiskt fint väder. Mycket lyckat arrangemang av våra ungdomar tycker Ingalill | |
|
Namn: Thomas Johansson
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 14/6 -00 kl 19:44
Pingstaftons morgon kl 8.30 körde jag ut till Villa Solvik
för att ta emot Ok Värend som hade träningsläger i Karlshamn under pingsten.Det var en mycket vacker morgon. Stugan nystädad gräsmattan nyslagen och vacket väder. Strax efter 9 kom Värends klubbmedlemmar som jag önskarde välkomna till en trevilg helg i Kalshamn.De tycket det mycket trevligt att komma till havet där vår stuga ligger. | |
|
Namn: Johan R
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 7/6 -00 kl 08:06
Rapport tartanträning!!
Trodde inte det skulle vara så jobbigt att köra testlopp på tartan.Kändes nästan som att vara ute på Väggaslingan,i synnerhet när småflickorna(vana vid tartan)sprang om i "uppförsbackarna". Vill ha revanch vid nästa lopp på tartan. Pustande Johan | |
|
Namn: Bengt Lindblom
Klubb: Stigmännen Karlshamns OK
Skrivet: 3/6 -00 kl 16:53
Ett tack Bigge och Lars-Gunnar för en trevligt arrangerad gökotta och precisions–OL.
Ett tack till Banläggarna Inga Gunnarsson och Roland Ekelöf för en klurig bana. Och ett extra plus för Lars-Gunnars berättelse om ”Kartans hemlighet”. | |
|
Namn: Lars-Gunnar Bengtsson
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 2/6 -00 kl 18:58
Tänk vad roligt om någon annan än "de vanliga" kunde fatta tangenterna och göra ett gästspel i denna spalt.
Jag och jag tror nog också " de andra" 52 Stigmän tyckte att vi hade en gemytlig samvaro - Gökottan 2000. | |
|
Namn: johan
Klubb: Stigarna
Skrivet: 26/5 -00 kl 23:29
en rättelse bara i år igen ska det vara
LYCKA TILL på km i pre ol | |
|
Namn: Johan Holmgren
Klubb: Stigarna
Skrivet: 26/5 -00 kl 23:26
ja det var en kanska rolig träning i onsdags med tanke på att jag hade spungit på den förut och min jacka hittades också efter markaryd det var tur och nu hoppas jag att alla klarar km pre ol LYCKA TILL!!!!!!!!!!
p.s gör nu inte samma mistag igen oreienterare slut | |
|
Namn: Lars-Gunnar Bengtsson
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 25/5 -00 kl 23:09
DET ÄR RIV EFTER NYA TÄRNÖKARTAN...
Många har hört av sig och vill ha Tärnökartan. 40 kontroller är nu utsatta på Tärnö och finns där tom september månad.Både lätta och en del riktigt kniviga kontrollpunkter finns att upptäcka. Vilken underbar symfoni - ta med öronproppar - ni som skall övernatta på Tärnö - näktergalens paradis. Naturpassen är tryckta av Lasse Svensson och Perty Kjellson och kan köpas nästa vecka på apoteken och i sportaffärerna. I kväll var jag på Skärgårdsbåten och överräckte en packe Naturpass och "rena" kartor till försäljning för 30 kr/st.På måndag gör jag en PR-drive hos lokaltidningarna inför 1 juni. Naturpassdagen i Solvik och start för Naturpass Tärnö. DU är vår bäste PR-man/kvinna... Berätta för dina vänner om våra fina Naturpass. Upplevelser, upptäckarglädje och motion på köpet. | |
|
Namn: Inga o Roland
Klubb: flera olika .......
Skrivet: 24/5 -00 kl 22:49
Som banläggare för Ert KM i precisionsorientering 1 juni vill vi önska Er LYCKA TILL !! Ni har väl anmält Er - annars det är inte för sent.
Tyvärr får vi inte se Er i action detta året heller för nu åker vi på "tävlingsresa" (Pre-o) i Uppland och Värmland. Bigge och Lars-Gunnar tar hand om arrangemanget i Solvik. Synpunkter av alla slag tar förstås vi emot!! Ha en trevlig dag - Ko - Ko | |
|
Namn: Bigge
Klubb: Stigmännen Karlshamns OK
Skrivet: 24/5 -00 kl 22:16
Tack, Mats för en härlig kväll på Stibyberget!! Regnet upphörde precis lagom till vår träning på roliga banor. Göken sjöng för oss (det är ju inte säkert att vi får höra den på torsdag) och det var verkligen "grant" i naturen( så säger vi i Skåne). Kul att så många var träningssugna. Det kanske blir ännu fler nästa gång!!!
| |
|
Namn: Perty Kjellsson
Klubb: stigmännen
Skrivet: 23/5 -00 kl 16:44
Hej på er alla !
Jag har blivit oskyldigt ägare till en röd/grön träningsoverallströja, storlek 5. Det står large i den , men eftersom jag inte känner någon som heter så tänkte jag annonsera i gästboken. saknar du den ? Hör av dej. Kan återfås mot beskrivning | |
|
Namn: Jan-Inge Martinsson
Klubb: Ok Skogsfalken
Skrivet: 12/5 -00 kl 10:46
Nu finns resultaten från Ungdomsserien 10 maj på vår hemsida:
http://www.skogsfalken.nu | |
|
Namn: Birgitta
Klubb: Stgmännen Karlshamns OK
Skrivet: 9/5 -00 kl 22:24
Tack Bosse för väl upplagd och nyttig träning ikväll. Jag inser att jag i fortsättningen bör hålla mig till väg och stig, såvida det inte finns kilometrar att tjäna i obanad terräng. Synd att vi inte blev fler. Vi får hoppas det var en tillfällig svacka på deltagarantalet.
Nu börjar det också bli dags att tänka på LOGDANSEN, se tidigare inbjudan. Glöm inte att anmäla senast den 21/5. | |
|
Namn: Jan-Inge Martinsson
Klubb: Skogsfalken
Skrivet: 8/5 -00 kl 07:38
Hej på er!
Nu finns det startlistor till U-serien 10 maj på vår hemsida. http://www.skogsfalken.nu/ Välkomna! | |
|
|
|
www.stigmannen.se |