|
|
Formulär längst ner på sidan
|
|
|
Namn: WM
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 21/8 -00 kl 10:28
oks, (ola)-> Resultaten har legat ute sedan igår (tävlingsdagen). Pröva med att titta på första sidan istället för i gästboken.
| |
|
Namn: oks
Skrivet: 21/8 -00 kl 08:20
skynda ut med resultaten. vi vann ju!!
| |
|
Namn: Ingalill Wikingsson
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 20/8 -00 kl 17:39
ETT STORT TACK
till alla som hjälpt till med uppbyggnadsarbete, funktionärsarbete och inte minst återställningsarbete vid Breddbudkavlen. När jag lämnade TC, sken solen och man kunde inte se att där hade varit nån tävling. | |
|
Namn: Magnus Holmgren
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 10/8 -00 kl 00:03
Svar till Henrik (och andra som undrat): Nej, poängreglerna finns uppenbarligen inte på BLOF:s websidor, däremot ska de ha skickats ut tillsammans med inbjudan till de klubbar som fått denna per post. Och nu finns de dessutom i vår inbjudan online - se startsidan. Välkomna med era (breda förstås) lag!
| |
|
Namn: Putte Friberg
Skrivet: 9/8 -00 kl 23:30
Hej!
Nu finns det massor med bilder på vår hemsida från tidernas blötaste femdagars. O-ringen i Närke 2000: http://www.visbyvideo.i.se/oringindex.html Där kan du också beställa videon O-RINGEN 2000 | |
|
Namn: Johan
Skrivet: 9/8 -00 kl 20:58
En något förkyld Johan försöker bota sig med att hoppa över tennismatchen ikväll. Det börjar ju nalkas den klassiska Emmaboda festivalen och fredagskvällens konserter med Eskobar , Yvonne , the Hives och Spearmint lockar nått otroligt. Nackdelen är väl kanske att man får dela tältplats med en Skogsfalkare.men nåja..
Som ledare för vårt lag på 10 -mila så måste jag få tacka flickorna som skötte sig utmärkt hela resan. För en annan var det riktigt roligt, och visst så får man lite kära återblickar till när man själv var "ung" och allt med det motsatta könet var så spännande. Jag önskar er all lycka till med de själar ni lyckades fånga. Ett extra omnämnande till vår förstasträckslöpare Anna som sprang första sträckan för första gången mot betydligt äldre tjejer, bra kämpat. Ni är ett riktigt roligt och spralligt gäng som spred värme med era skratt, tankar och hyss i ett något kyligt Skövde. Ha en fortsatt trevlig sommar och lycka till på Gm Johan | |
|
Namn: Johan Holmgren
Klubb: Sigmännen
Skrivet: 7/8 -00 kl 21:45
Ja då var det dags för sammanfattning av årets 5-dagars som jag kom 31:a i min klass och Viktor Blomqvist var absolute bäst av alla utom bigge viktor följde vi till 3:e ettappen för på 4:e ettappen skrev dom godkänd kort sagt det ett kanska lykkat 5-dagars i år.Och jag kommer minnas av att mats magnusson klagade på dom som drog upp husvagnarna ur leran han sa skvätt bara inte upp gjord på pelle och birgittas förtält.och ett absulut minus att det var några som fuskade på 5-dagars.fy på er
| |
|
Namn: Henrik
Klubb: FKG
Skrivet: 5/8 -00 kl 21:45
Funderar på att komma med lag till er kavle, men de här poängreglerna är okända för oss skåningar!
Kunde inte heller hitta dom på Blekinge OF:s hemsida....letade kanske dåligt, eller. Vore Tacksam för lite upplysande information. OL-hälsningar | |
|
Namn: Bosse
Skrivet: 19/7 -00 kl 09:06
Lycka till på 5 dagars alla Stigmänn.
Kommer att följa er via nätet. X:a intressant med Gabbe i E-klassen. Ha en bra vecka. | |
|
Namn: Cajsa
Skrivet: 9/7 -00 kl 20:16
Visst var vi duktiga på tjoget! grattis till alla bra lopp och ett extra grattis till Gabbe förstås!
| |
|
Namn: Peter Holmgren
Skrivet: 7/7 -00 kl 17:55
Tack Gunnar
Det är alltid trevligt med uppmuntran. Hoppas du kommer tillbaka till våra tävlingar. | |
|
Namn: Putte Friberg
Skrivet: 6/7 -00 kl 06:42
Under O-RINGEN kommer vi att varje dag lägga in bilder från tävlingen på http://www.visbyvideo.i.se/oringindex.html.
Där kan du också beställa O-RINGEN VIDEON 2000 | |
|
Namn: Gunnar Rolander
Klubb: Pan-Kristianstad
Skrivet: 4/7 -00 kl 11:22
Jag tycker er tävling igår var jätte bra.
Förutom att ni inte hade någon marka. Jag var SÅ godissugen. Bra terräng | |
|
Namn: Viktor Ekholm
Klubb: Stigmännen
Skrivet: 4/7 -00 kl 10:44
Hej alla stigmännare hoppas nu att ni tar er runt på 5-dagars uppe i Närke..... LYCKA TILL ALLA!!!!!!!!!
| |
|
Namn: Annika Magnusson
Skrivet: 2/7 -00 kl 15:58
Någon gång under de senaste veckorna
(ev när vi var på Tärnö)har jag lyckats byta till mig en stigmännen tävlingströja storlek 2. Är det någon som har min, storlek 4:a? Hör av dig i så fall. | |
|
Namn: Ulla Bergkvist
Skrivet: 28/6 -00 kl 22:47
Vill meddela att Stigmännens anmälningar till OK Dacke
kom fram för sent till arrangören. Vi lottas in i morgon kväll och får starta först i respektive klass. | |
|
Namn: Ingalill N
Skrivet: 27/6 -00 kl 22:35
Jag saknas i Dackes startlistor. Vad har hänt?????
| |
|
Namn: Johan
Skrivet: 27/6 -00 kl 22:33
Ursäkta vad är klockan????
| |
|
Namn: Jonas Axelsson
Klubb: Kungälvs OK / Stigmännen
Skrivet: 27/6 -00 kl 08:12
Hej alla gamla klubbkamrater!
Det var ett tag sedan jag skrev något här i gästboken, vilket flera säkert är glada för... Nu vankas det mot en OL-högtid (jag tänker naturligtvis på Tjoget) och jag skall inte vara med pga mitt klubbyte, suck. Nu slipper jag i och för sig stycka av semestern med en helg i småland, men ändå... (snälla Tjoget flytta tillbaka till första helgen i Juli). Jag kan dock inte undanhålla er mina kommentarer på laguttagningen: Jag ser att som vanligt satsar vi hårt på första dagens sträckor för att sedan tappa grymt på natten. Denna taktik har "vi" kört med de senaste tio åren, och misslyckats. Kanske dags för nytänkande? Nog borde vi få fram någon som kan slugga sig med på första sträckan så att vi inte behöver offra vår bäste (?) löpare där? Hur som helst tror och hoppas jag att ni, oavsett resultat, kommer att få en härlig helg i smålandsskogarna. Det är ju något visst med Tjoget... / Jonas | |
|
Namn: Joakim
Skrivet: 24/6 -00 kl 21:32
När kommer startlistan till havs-ol?
| |
|
|
|
www.stigmannen.se |